גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

https://shows.firstline.org.il
הצגות ילדים

לאסי - תיאטרון המדיטק

ארכיון תאריך: 30 דצמבר 2023

משך: שעה ו-5 דקות

רכישת כרטיס הכרחית לכל גיל

מומלץ לגילאים 5 ומעלה

מחזה ופזמונים: איתן מושקובסקי 
בימוי, דרמטורגיה ופזמונים: גמא פריד
מוסיקה: טל בלכרוביץ'

בהשתתפות: זוהר בדש/ דן קיזלר, גילי בית הלחמי / תמר אלקן, נוי בן ברית/ מאיה מדג'ר, אסף דגני / ליאור זוהר, שיר סייג / ניר כנען, מאיה פופלינגר, זיו שליט/ נדב ארטשיק

לג'ו הקטן אין צעצועים או בגדים יפים, אבל יש לו את לאסי – חברתו הטובה ביותר וגם הכלבה הכי יפה והכי חכמה ב'גרינולד ברידג'. כל תושבי הכפר נדהמים מלאסי ומהפעלולים שהיא מבצעת, והיא תופסת במהרה גם את תשומת ליבו של הדוכס מרדלינג העשיר שמחליט לקנות אותה ממשפחתו הענייה של ג'ו ולצרף אותה לאוסף הכלבים שלו בטירה.
כשג'ו מגלה שהיינס, הכלבן האכזר של הדוכס מתכוון לקחת את לאסי לאילוף בסקוטלנד הרחוקה, הוא מחליט לפרוץ לטירת הדוכס ולהציל אותה, אבל הניסיון כושל וג'ו וכלבתו האהובה מוצאים את עצמם תקועים בתא המטען של המכונית בדרכם לסקוטלנד יחד עם מקס, נכדו הפחדן והמפונק של הדוכס. באמצע הדרך ג'ו מערים על הכלבן והשלושה נמלטים מהרכב. כעת הם נמצאים באמצע שום מקום, הרחק מהבית, ועליהם למצוא דרך לשוב אל הכפר מבלי שיתפסו. המסע הארוך הביתה רצוף הרפתקאות וסכנות אבל לכל אורך הדרך חוכמתה של לאסי מצילה את שני הילדים מצרות. לאט לאט הופכים ג'ו ומקס מאויבים לחברי אמת, אבל האם הם יצליחו לשוב הביתה? והאם הם יצליחו להציל את לאסי מידיו של הכלבן הרשע?

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter