גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

https://shows.firstline.org.il
תערוכות

תערוכת Tomorrow

ארכיון תאריך: 23 ספטמבר 2022 - 17 אוקטובר 2022

משך: שעתיים וחצי

רכישת כרטיס הכרחית מגיל שנתיים.
זמני פתיחת התערוכה:
ספטמבר-אוקטובר:
ראשון, שני, רביעי - 10:00-19:00
שלישי, חמישי - 10:00-21:00
שישי- 10:00-15:00
שבת- 10:00-19:00

פעילות התערוכה בחגים:
ערבי חג- 10:00-15:00
ימי חג- 10:00-19:00
חוה"מ חגים- 10:00-20:00
חוה"מ ימי שישי- 10:00-15:00
שבתות חגים- 10:00-19:00


בשורת המולטימדיה הדיגיטלית החדשנית תוצג בתערוכה מרתקת, היוצרת מפגש קלאסי - עתידני. צמרת האומנים המוכרים בעולם שיצירותיהם מוכרות לרובנו כציור או תמונה, יוצגו על גבי חללים ענקיים ב- 3600, באמצעות טכנולוגיות הקרנה מהמתקדמות בעולם, שיעניקו למבקרי התערוכה חוויה על חושית, דמיונית ואינטראקטיבית, באמצעותם ירגישו את ציורי האומנים ואת סיפורי חייהם. ההתפתחות הדיגיטלית, המתקיימת בקצב מסחרר לנגד ענינו, מאיצה בעולם כולו – ובתוכו גם בעולם התרבות - לעבור שינויים מהותיים, כדי להתאים למציאות החדשה.
 
השינויים הללו הובילו את המוזאונים לחשב מסלול מחדש ולהקים מרחבים דיגיטליים, המייצרים סביבה חברתית בה המבקרים מפרשים יחד את חוויותיהם. תערוכת Tomorrow תוצג באמצעות 100 מקרני לייזר, משקפי VR ומסכים אינטראקטיביים אשר יתפרסו בחללים דיגיטליים במוזיאון. טכנולוגיה זו מאפשרת להציג אמנים מהמאה ה- 19 והמאה ה- 20 באמצעים של היום ובכך להנגיש את האמנות הקלאסית ואמנות העכשווית בחוויה סוחפת ועוצמתית כאחד.
בקומת הקרקע תוצג תערוכת "ממונה עד קנדינסקי": אשר זכתה להצלחה רבה ברחבי העולם וצפו בה מעל 1.5 מיליון מבקרים התערוכה תוצג ב – 3600 על פני 300 מ"ר בקומת הכניסה ותחשוף את תנועות האמנות החשובות ביותר של סוף המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20: אימפרסיוניזם, פוינטיליזם, פוסט-אימפרסיוניזם, קוביזם ואקספרסיוניזם, דרך יצירותיהם של 10 מאסטרים מובילים של המודרניזם: קלוד מונה, ז'ורז' סאוראט, וינסנט ואן גוך, אדוורד מונק, פול סזאן, חואן גריס, רובר דלונה, פול קליי וסילי קנדינסקי ופול גוגן, בשילוב ייחודי של הקרנות דיגיטלית, גרפיקה מונפשת ומוזיקה סוחפת, הלוקחת את התערוכה והאמנות לשלב הבא ויוצרת ויזואליות חדשה ליצירות האדירות של האומנים הגדולים.
בקומה 1 יוצג  מתחם ה- VR אשר יכלול 20 משקפי VR תלת ממד, בו תוצג עבודתו של האומן ג'וליוס הורסטהאוס – אמן דיגיטלי שפיתח אהבה לקולנוע ווידאו בגיל 12. במהלך השנים פיתח עניין בגרפיקה ממוחשבת, פיקח על מספר סרטים כדוגמת "מנצ'סטר ליד הים" זוכה פרס האוסקר (לונרגן, 2016) והסרט הכבד ביותר ב-VFX בהולנד:  . "Koning van Katoren" (Sombogaart, 2012)
בשנת 2013 החל ג'וליוס להתנסות בסביבות פרקטליות, ויצר שילוב ייחודי בין מופשט לאנימציה קולנועית, עבודתו זכתה במהירות להכרה עולמית, והיא פורסמה באופן קבוע בבלוגים ובאתרי חדשות מובילים. במהלך השנים שיתף פעולה עם אמנים חזותיים כגון אנדרואיד ג'ונס וביפל. בשנת 2021 הציג את עבודותיו בגלריה לאמנות דיגיטלית  Artechouse NYC   המבוססת במנהטן ובשנים האחרונות הציג במוזיאונים בניו יורק, וושינגטון, מונטריאול ומוסקווה.
בצמוד למתחם ה- VR בחלל מרהיב ביופיו תוצג, באופן חדשני שטרם נראה בעבר, תערוכת "Being ואן גוך" – תערוכת מולטימדיה סוחפת וייחודית על אחת הדמויות המפורסמות והמשפיעות ביותר בתולדות האמנות המערבית. התערוכה תוצג, לראשונה, באמצעות דמות מספרת שתגולל את סיפורו האישי ותחנות חייו של ואן גוך, דרך הציורים שלו לאורך השנים.
למעלה מ-300 תמונות של ציורי ואן גוך, סקיצות ותמונות דוקומנטריות כמו "החמניות", "מרפסת קפה בלילה", "חדר השינה", "לילה כוכבים מעל הרון" ועוד, יוצגו על פני 300 מ"ר בתצוגה סוחפת, המלווה במוסיקה מרתקת, על מסכי קיר ענקיים שיקיפו את המבקרים. התערוכה זוכה לעניין רב ברחבי העולם. עד כה ביקרו בה מעל מיליון איש.
 
עוד באותו החלל ייהנה הקהל גם מתערוכת "גוסטב קלימט והמיטב מתקופת ארט נובו" - תערוכת מולטימדיה המורכבת מיצירותיהם של שלושת המאסטרים הבולטים ביותר של סגנון תקופת הארט נובו: גוסטב קלימט, אלפונס מוכה ואוברי בירדסלי.
בתערוכה יוצגו למעלה מ - 300 תמונות של יצירות מופת יפהפיות המוקרנות על מסכים גדולים, הממוקמים בזוויות שונות בחדר מולטימדיה ענק. הקהל מקבל את ההזדמנות הייחודית להתבונן מקרוב בכל פרט קטנטן, הידוע כחשוב מאוד וטעון רגשית בעבודות ארט-נובו דרך יצירותיהם של: אוברי בירדסלי, שרגישויותיו הפרוורטיות הפכו אותו לדמות השנויה ביותר במחלוקת בתקופה, וביצירותיו של האמן הצ'כי אלפונס מוכה, שהתמקד בעולם הנשי וחגג את הנשיות כתרופה נגד העולם המתועש וה"גברי", ולבסוף הלב האמיתי של תקופת הארט נובו בתערוכה של גוסטב קלימט שראה באמנות שליחות של אמת ולא של פנטזיה והושפע רבות מאווירת האהבה והמיניות הארוטית שפשטה בווינה בשנת 1900 דרכם ייצר את ציורי הזהב הבולטים שלו, הידועים ומוערצים בכל העולם.
תקופת הארט נובו, האסתטית ביותר מכל תנועות המודרניזם, מוכרת מתחילתה כצעד חשוב בהתפתחות האמנות והאדריכלות. ליופיו וייחודו של הסגנון יש עדיין מעריצים רבים ברחבי העולם.
בקומה 2 הקהל ייהנה מחלל לאונג' אלטרנטיבי שבו יוצג לראשונה בישראל מתחם  NFT- Non Fungible Token, המרשים שניראה בישראל.  נדמה כי לאחרונה ה-NFT עורר באזז שלא מותיר ברירה אלא לצאת ולבדוק על מה כולם מדברים. המתחם יביא את קדמת החדשנות הטכנולוגית לציבור הרחב וינגיש מידע אודות העולם המדובר.
במתחם זה יתקיים דו קיום בינלאומי בין ישראל לדובאי, כאשר באותו החלל מצידו האחד יוצגו יצירות נבחרות וייחודיות של 20 אמנים בינלאומיים אשר מוצגים דרך קבע ב- Theatre of Digital Art – TODA  בדובאי, שצברו לאחרונה פופולריות רבה בשוקי ה NFT , בהם: ברון לנטיין, ארטם טקאץ', סמסלום, F3.Studio, אולג צ'ומפ, דמיטרי זכרוב, ויקטור אברמובסקי, דיוויד אריו ואחרים.  ומצידו השני של החלל תוצג  "Desperate ApeWives": קולקציית אמנות, ישראלית, דיגיטלית, פופולרית המורכבת מ 10,000 יצירות NFT של קופות, שעוצבו בקפידה כדי לייצג נשים וסגנונות משפיעים ואייקוניים בהיסטוריה ובתרבות הפופ. יצירות בהשראת פריס הילטון, קיארה פראני, מלכת אנגלית, קיילי גЧ נר, וונדר וומן, מרלין מונרו, קליאופטרה ועוד הן הנדירות ביותר בקולקציה.
כל עבודה היא ייחודית, מופקת באופן אלגוריתמי מלמעלה מ-218 תכונות אשר שורטטו ביד ומדורגות, מבחינת נדירות הקולקציה, מ - 1 ועד 10,000. המכירה הגבוהה ביותר בשוק המשני הייתה של היצירה מונה ליזה, החמישית בנדירותה, שנמכרה ב-87 איתריום, כ 400,000 דולר בזמן המכירה.
קהילת המחזיקים מונה כיום כ- 4,500 חברים, ביניהם אספנים ומפורסמים רבים כגון הזמרת Sia שקנתה 10 יצירות ימים ספורים לאחר השקת הקולקציה. היצירות אינן מיועדת למכירה.
התערוכה מיועדת לכל המשפחה, למבוגרים וילדים כאחד.

ניתן לחנות באיצטדיון רמת גן, (אבא הלל 299), כ-5 דק' הליכה
זמן השהייה הממוצע בתערוכה כשעתיים וחצי
הנגשת התוכן הכתוב בתערוכה ל-4 שפות עברית, אנגלית, ערבית ורוסית

 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter