גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

https://shows.firstline.org.il
הופעות מוזיקה קלאסית

מנגינות אהבה - מיצירות דביוסי

ארכיון תאריך: 28 פברואר 2023

משך: שעה וחצי

יוליה קרלונאיטה: (ליטא), סופרן
מוניקה שוורץ: סופרן
 אודליה שלו, סופרן 
מרטה מטלון: (ליטא-ישראל), מצו סופרן
סוניה מזר: פסנתר

בואו לגלות את העולם החושני של הדמויות הנשייות בשיריו של המלחין קלוד דביוסי בביצוע הרכב בינלאומי של זמרות פסטיבל ליריק אופרה

על המבצעות:

מוניקה שוורץ, סופרן
ילידת רומניה, בוגרת "האקדמיה למוזיקה ולמחול בירושלים", "הפקולטה לאמנויות הבמה".
מוניקה הופיעה יחד עם אנסמבל PHOENIX, התזמורת הסימפונית ירושלים, תזמורת הבארוק ירושלים, תזמורת הסינפונייטה הישראלית באר שבע, התזמורת הסימפונית רמת גן, תזמורת הבארוק ירושלים, תזמורת ישראל נתניה הקיבוצית ועוד.
מוניקה חברה בליריק אופרה סטודיו, שם כולל הרפרטואר שלה בין השאר את מלכת הלילה בחליל הקסם (מוצרט), דספינה בכך עושות כולן (מוצרט), רוזינה בהספר מסביליה (רוסיני), ליזכן מתוך קנטטת הקפה (י. ס באך) ותפקידים נוספים

יוליה קרלוניטה, סופרן, סולנית של בית האופרה הלאומית של ליטא שבה ביצעה תפקידים רבים בהופעות רבות במגוון תפקיידים כולל התפקיד הראשי ברוסלה, מימי בלה בוהם(פוצ'יני), טטיאנה ביבגני אונגין ועוד.

מרטה מטלון, מצו-סופרן, סולנית בית האופרה הלאומי של ליטא ששם ביצעה תפקידים רבים ובינהם תפקידה של אבולי בדון קרלו מאת וורדי, קרובינו בנישואי פיגרו מאת מוצרט.

אודליה שלו, סופרן, בוגרת האקדמיה למוסיקה בירושלים והאקדמיה הלירית באוזימו שבאיטליה, זוכת מלגות הצטיינות מקרן התרבות אמריקה ישראל וקרן רונן. זכתה מקום שלישי בתחרות JIOM 2020. הרפרטואר האופראי שלה כולל את ג'ילדה בריגולטו, אדינה בשיקוי אהבה, אנינה בלה טרויאטה, פורטונה בהכתרתה של פופאה, פמינה ופפגנה בחליל הקסם.

סוניה מזר, פסנתרנית, מוסיקולוגית מנהלת מוסיקלית של פסטיבל האופרה לירית ומרצה באקדמיה למוסיקה בירושלים ובאוניברסיטה העברית.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter