גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

https://shows.firstline.org.il
הצגות

תיאטרון תמונע - אדמה דקה

ארכיון תאריך: 25 מאי 2021 - 21 יוני 2021

משך: שעה

מחזה מאת: יהושע סובול
בימוי: אלמה וייך-חושן
עיצוב תאורה: מתן פרמינגר
עיצוב חלל ותלבושות: אריאל טל ארביב
ניהול הצגה: תמר אדלר
מוסיקה: אורי אפרת
כוריאוגרפיה: סתיו מרין
שחקנים: אברום הורוביץ, מרינה שויף  

שיחת טלפון בין בני זוג המצויים בשני קצוות עולם. היא שחקנית, הוא אלגוריתמאי. כל אחד מהם, בעולמו שלו. היא סוף סוף קיבלה תפקיד ראשי ב"בית בובות", הוא עומד למכור את הסטארט אפ שלו,  תוכנת נשק, אנטי נשק, שהופכת את התוקפן למטרה של נשקו-שלו. הרגע הגורלי בחיי שניהם והמרחק העצום ביניהם, יובילו לטלטלה גדולה. האדמה הדקה שכיסתה דברים שלא נאמרו, תגלה מקום שעוד לא היינו בו. 
 
"המחזה כתוב נפלא כמו שסובול יודע לכתוב.. שני שחקנים נהדרים ומרגשים: מרינה שויף מביאה אל הבמה אישה שהתפרקו לה החיים האמיתיים והיא חייה את חייה בתוך חלומות סבוכים. מרינה שחקנית מאד אינטליגנטית ומאד מדויקת, היא עוצמתית בחולשה ובחוזקה שלה. היא מהלכת בין שני העולמות בכישרון ובנאמנות יוצאת דופן. יש במרינה בגרות שנושאת אותך לפינות לא פשוטות של החיים. אי אפשר להוריד ממנה אצת העיניים כשהיא מדברת וכשהיא שותקת. אברום הורביץ שחקן נפלא, הוא חי בכל נשמתו איזה עניין שמייצר איש. אברום הוא שחקן נשמה מאד מדויק ומאד אנושי. הוא שומר על החולשה שלו בכל מעודו, הוא יודע שבלי החולשה הוא יאבד הכל. שניהם הם מופע התגלות מעורר... הבימאית הניעה את ההצגה במים גועשים ברגישות ובכישרון רב. אדמה דקה היא הצגה מאד קרובה מאד נוקבת ומאד אנושית שלא עושה הנחות בזמן שעושים בו בלי סוף הנחות"  אייל גפן, שחקן ומנחה.

".. השחקנים מדהימים והמחזה משובח. מרינה נוגעת, יפה, מרגשת אמינה כרגיל.. אברום מרגש ונוגע. המשחק יוצא מהכלל. הרגשתי בחיים ולא בהצגה.." חיים בוזגלו, במאי

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter