גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

https://shows.firstline.org.il
הופעות ג'אז ובלוז

שלישיית דני גוטפריד

ארכיון תאריך: 23 נובמבר 2022

משך: שעה ורבע

דני גוטפריד, אלי מגן וארלה קמינסקי, שלושה מבכירי נגני הג'אז בישראל מופיעים ביחד  שנים רבות בהרכב זה, שפיתח עם הזמן שיח מוזיקאלי ברמה אינטואיטיבית הניתנת להשגה רק אצל מוזיקאים מהשורה הראשונה שביניהם היכרות ועבודה משותפת רבת שנים. הטריו מנגן בעיקר סטנדרטים ממיטב הרפרטואר הג'אזי העולמי ונותן להם פרשנות משלו. המופע אנרגטי, זורם וסוחף עימו את הקהל למסע מוזיקאלי בלתי נשכח. שלושת המשתתפים – כל אחד ווירטואוז בכלי נגינתו, מוכיחים כי הסינרגיה ביניהם מסוגלת להרים את השלישייה לפסגות אמנותיות מרשימות.

דני גוטפריד: פסנתרן הג'אז הנודע, ממייסדי סצנת הג'אז בישראל. הופיע בארץ וברחבי העולם עם גדולי הג'אז העולמי – בני גולסון, פרנק פוסטר, בילי הארט, רנדי ברקר, סם ריוורס, נילס הנינג פדרסן שילה ג'ורדן ורבים אחרים. ממייסדי פסטיבל הג'אז בים האדום אותו ניהל במשך21 שנים. זוכה פרס משרד התרבות על מפעל חיים לקידום הג'ז בישראל. הקים את המחלקה ללימודי ג'אז באקדמיה למוסיקה בירושלים וזכה בתואר יקיר האקדמיה על תרומתו לימודי הג'ז בישראל.

אלי מגן: נגן הקונטרבס המוביל בישראל, בוגר מכללת מאנס בניו יורק ותלמידו של אדי גומז. הופיע עם סטן גץ, דייב ליבמן, רד רודני, פרנק פוסטר, בני גולסון ורבים אחרים. נגן  מבוקש ביותר ששמו מתנוסס על עטיפות תקליטורים רבים של אמני ישראל ועל תקליטיו הוא. מופיע ומוכר גם כזמר שהתפרסם בביצועיו הבלתי נשכחים לשירי קלאסיקה ישראליים.

ארלה קמינסקי: אמרת "תופים" בישראל - אמרת ארלה קמינסקי! מתופף אגדי בעל טכניקה ווירטואוזית  שלא איבד מקסמו גם לאחר יותר מ 60 שנות נגינה בסצנת הג'אז והמוסיקה הקלה בישראל ובעולם. הקים את להקת ה"פלטינה" עמה הופיע בארה"ב והיה המתופף של להקת "מנהטן טרנספר". הופיע והקליט עם גדולי אמני ישראל – אריק איינשטיין, חוה אלברשטיין ורבים אחרים.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter