גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

https://shows.firstline.org.il
הופעות ג'אז ובלוז

Tom Oren trio

ארכיון תאריך: 5 יוני 2021

משך: שעה וחצי

פתיחת הדלתות במועדון שבלול  19:00. שימו לב! המקומות נשמרים עד שעה לפני תחילת ההופעה (יש להגיע לקראת פתיחת שערים).
תום אורן
 (26) הוא פסנתרן, מלחין ומעבד, זוכה המקום הראשון בתחרות הבינלאומית היוקרתית של המכון לג'אז ע"ש ת'לוניוס מונק בשנת 2018 (כיום ע"ש הרבי הנקוק).
תום נולד בתל אביב, והחל באופן רשמי את לימודי הפסנתר בגיל שש. כשהיה בן שמונה-עשרה, סיים בהצטיינות יתרה את לימודיו במחלקה הקלאסית של הקונסרבטוריון הישראלי למוסיקה, כמו גם במחלקת הג'אז של התיכון הארצי לאמנויות ע"ש תלמה ילין. תום שירת בצה"ל כמוסיקאי מצטיין בלהקת חיל האוויר, ובמקביל המשיך להתפתח אקדמית במסלול למבצעי ג'אז מצטיינים של ביה"ס רימון - ה-Jazz Institute. לאחר שסיים את שירותו הצבאי ואת לימודיו ברימון, זכה תום במלגה מלאה ללימודים ב-Berklee College of Music. בדצמבר 2019, סיים תום את לימודי התואר הראשון בברקלי בהצטיינות יתרה.

הישגיו של תום כוללים זכייה במקום הראשון בתחרות "נגן הג'אז" של רימון, ובמספר מלגות הצטיינות מטעם קרן התרבות אמריקה-ישראל. כפסנתרן, מעבד ומלחין, הוא הופיע והקליט עם מוזיקאי ג'אז ישראלים מובילים רבים. ב-2016, הצטרף כחבר קבוע לרביעייה של הסקסופוניסט הישראלי הבינ"ל אלי דג'יברי. תום הופיע על במות נחשבות רבות בארץ ובעולם, כולל פסטיבל הג'אז בניופורט, JazzAhead! בברמן, Jazz à Juan באנטיב, Jarasum Jazz Festival בקוריאה, פסטיבל הג'אז בים האדום וכו'.
לאחרונה הלחין, עיבד וניגן מוסיקה מקורית לסרטו החדש של הבמאי והתסריטאי אבי נשר, העתיד לצאת לאור בקרוב.
באוקטובר 2020, יצא לאור אלבום הבכורה של תום, Dorly's Song, בהפצת הלייבל ההיסטורי היוקרתי Concord Jazz. האלבום כולל עשרה עיבודי ג'אז מקוריים מאת תום ללחנים פרי עטה של אמו, המוסיקאית דורלי אורן חזון, שעבדה בין השאר עם אבי נשר, נסים אלוני, אריק לביא והגשש החיוור. במופע בשבלול, ינגן תום אורן עם המוסיקאים האדירים אלון ניר על הקונטרבס ואלון בנימיני על התופים. יחד, יבצע הטריו של תום רפרטואר הכולל יצירות נבחרות מאלבום הבכורה DORLY'S SONG, לצד לחנים ועיבודים מקוריים חדשים!

תום אורן - פסנתר,
אלון ניר - קונטרבס,
אלון בנימיני - תופים

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter